Reparatie

Garantie & Reparatie

Zelf regelen

Veelgestelde vragen

Ja, bij iBuyy.nl staan onze reparatieservice voor je klaar. We hebben alleen een startsein nodig. Via het linkje ‘Start reparatieaanvraag’. Dat staat in je account* bij het artikel in je bestelling. Op de reparatie pagina kan je hier meer over vinden.

Kleine artikelen verstuur je daarna naar onze reparatieservice. Hiervoor vragen wij een bescheiden vergoeding voor het opsturen.

De partner van iBuyy.nl helpt je graag verder. Neem daarvoor contact op met de partner. Je vindt de contactgegevens via de bestelling in je account*.

Het is belangrijk dat jij en wij van iBuyy.nl met de grootste zorg om gaan met je artikelen en gegevens. Hieronder kan je een paar belangrijke tips vinden voor apparaten waarop je gegevens bewaart.

Back-up van gegevens

Je hebt er geen baat bij als je gegevens verloren gaan. Maak eerst daarom een reservekopie van je gegevens als je een mobiele telefoon, iPad, harde schijf, geheugenkaart of laptop opstuurt.

iBuyy.nl kan niet garanderen dat opgeslagen gegevens bewaard zullen blijven tijdens de reparatie en is niet verantwoordelijk voor het behoud van gegevens.

Mobiele telefoon zonder simkaart

Als de simkaart er nog inzit, kunnen we je telefoon niet repareren. Verstuur je telefoon daarom zonder simkaart en gebruik deze bij een reserve telefoon. iBuyy.nl aanvaardt geen aansprakelijkheid voor zoekgeraakte simkaarten of eventuele schade en kosten die daaruit voortvloeien.

Schakel ‘Find my phone’-functie uit

Telefoon kan niet gerepareerd worden als de ‘find my phone’ -functie nog aanstaat.

Privacy

iBuyy.nl waarborgt altijd je privacy. Dit geldt ook als je telefoon niet gerepareerd kan worden. Kies je ervoor om je telefoon te laten vernietigen, dan vernietigen wij ook alle gegevens bij datadragers zoals mobiele telefoons en laptops, zodat je privacy gewaarborgd blijft.

Eerst software bijwerken

Het is altijd goed om te controleren of je software up-to-date is. Als tijdens de reparatie blijkt dat het probleem is op te lossen met een software-update of herinstallatie, brengen wij onderzoekskosten* in rekening.

iBuyy.nl is snel in het repareren, dus zo kort mogelijk. We houden onszelf aan maximum 15 werkdagen. Altijd streven wij ernaar om zo snel mogelijk de reparatie te voltooien. Je word hiervan op de hoogte gehouden.

Als de reparateur bij je thuis langskomt, komt hij niet tot 15 werkdagen logeren. Meestal is het toestel dezelfde dag gerepareerd.

We mailen je bij elke stap van de reparatie. Je hoeft dus niet actief te volgen als je dat niet wilt.

Mocht je toch graag een oogje in het zeil willen houden, kun je de reparatie op de voet volgen via de bestelling in je account*. Kijk op onze reparatieproces pagina* voor meer informatie.

Als het artikel binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn valt dan is het gratis. Let wel op er zijn onderzoekskosten van € 19,95.

Mocht het artikel niet binnen de garantie- en garantietermijn vallen, laten wij je uiteraard niet in de regen staan. We repareren je artikel tegen betaling maar geven eerst een indicatie van de kosten. Zo kun jij bepalen wat je wilt doen.

  1. Laten repareren tegen betaling
  2. Terugsturen zonder repareren, na betaling van de onderzoekskosten van €19,95 of €60 bij een reparatie.
  3. Gratis recycling