Bestellen & ontvangen

Bestellen & Bezorgen

Zelf regelen

Veelgestelde vragen

Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Mocht dat onverhoopt niet lukken, brengen we je uiteraard daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie over je bestelling.

Niet altijd kunnen we alle artikelen van een bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je account* kan je zien of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Het beste is om even contact* op te nemen met onze klantenservice.

Het is belangrijk voor ons om de bestelde artikelen op tijd te bezorgen, want niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. De bestellingen die langer onderweg zijn, zijn meestal de artikelen die niet op voorraad liggen.

Is het leveradres buiten Nederland of België? Dan kan het zomaar zijn dat je artikel langer onderweg is. Hieronder een mooie tabel voor gemak, daarbij een goede leidraad:


Bij iBuyy kan je terecht voor een;

Onze Direct-artikelen zijn direct op voorraad en hebben daarom meer mogelijkheden. Let wel op, deze bezorgopties zijn gratis als je lid bent van Direct*.

In je account* kan je de meeste actualiteiten zien betreft je bestellingen. Staat de bestelling in je account*? Dan is het gelukt.

Mocht je onverhoopt na 60 minuten geen bevestiging hebben ontvangen en er staat ook niets bekend in je account*, neem dan meteen contact op met onze klantenservice. Bij iBuyy hoef je je geen zorgen te maken: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Het antwoord hierop is nee, wij doen er alles aan om je gegevens te beschermen, daarom kan je de bestelling niet aanpassen. Daarnaast is het belangrijk om te weten dat als de bestelling nog niet is verzonden, te annuleren*.

Als je bestelling nog niet is verzonden door ons, kun je annuleren* en daarna het juiste product bestellen. Is je bestelling verzonden, kun je met gemak retourneren of weigeren aan de deur.

INatuurlijk kan het een keer zo zijn dat je bestelling mislukt. Mislukking van je bestelling kan meerdere oorzaken hebben. Wanneer het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:


Bij iBuyy.nl bestel je in 3 eenvoudige stappen:

  1. Kies je artikel, leg het in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Controleer altijd je bestelling. Vergeet het adres, bezorgdatum en inpakservice
  3. Rond je bestelling af door te betalen, dat kan met een cadeaubon, kortingsbon, iDeal creditcard of, indien aangeboden, via achteraf betalen.
  • Heb je nog een account, dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Onze medewerkers kunnen helaas telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
  • Er kunnen onverhoopt problemen ontstaat bij het bestellen, de oplossing hiervoor:
  • Verwijder je cookies
  • Controleer of je de cookies hebt verwijderd
  • Probeer het opnieuw
  • Instructies voor het verwijderen van cookies kan je vinden in ons cookiebeleid*.
  • Wil je een bestelling plaatsten voor grote aantallen? Vraag dan een offerte aan*.

Onze Direct Deals zijn exclusief voor Direct leden*, zo kan je geld besparen op artikelen die vallen onder Direct Deals. Een hoop voordeel dus. Om de 4 weken hebben we nieuwe, populaire deals, die je onbeperkt kunt kopen. Bekijk hier het aanbod van onze Direct Deals

Direct Deals zijn zowel beschikbaar in de iBuyy.nl app als op www.ibuyy.nl*. Heb je de app niet (meer)? Download dan opnieuw.